Cheyenne

gameProvider

Gevinstprocent inkl. jackpot med indsatsen 2 kr.: 88%
Gevinstprocent inkl. jackpot med indsatsen 1 kr.: 88%
Gevinstprocent inkl. jackpot med indsatsen 50 øre: 81%
Gevinstprocent inkl. jackpot med indsatsen 25 øre: 81%

Spilleregler:

Maks. gevinst pr. træk er indsatsen X 600.

To symboler kan holdes et træk, dog ikke efter gevinst.

Gemte spil: Spil der vindes, mens et feature spil er i gang, bliver gemt og hentes, når igangværende spil er afsluttet.

Spillene hentes i den rækkefølge, de er vundet.

Valsebånd

Gevinst oversigt

 3 x Appelsin, Blomme eller Klokke giver et flash mellem 20 kredit - 50 kredit - 10kredit + 2nudge, 10 kredit + Solspil.

3 x Tromme, Fløjte eller Kranie giver et flash mellem 50 Kredit, 100 Kredit, 2 nudge, 6 nudge, Solspil. 

3 x Bison, Fjer eller Økse giver et flash mellem 100 Kredit, 4 nudge, Solspil, Spil 1, Spil 2, Spil 3 eller Cheyenne Spil.

3 x Indianer eller Kaktus giver et flash mellem 200 Kredit, 400 Kredit, 600 Kredit eller Superspil.

SOLSPIL (10 LYKKESPIL)

Solene fra hjulene indsættes på spillepladen efter hvert træk.
Hvis der opnås tre ens sole på stribe (lodret, vandret, diagonalt), vindes 10.
Hvis der opnås fire ens sole på stribe (lodret, vandret, diagonalt), vindes 100.
Hvis der opnås fem ens sole på stribe (lodret, vandret, diagonalt), vindes Cheyenne Spil.

SPIL 1 (8-12-16 LYKKESPIL)

Ved start kan man gamble om antal lykkespil.
Der kan maks. gambles to gange, men gambling afsluttes første gang der tabes.

Tipi på centerlinjen giver en flashgevinst rundt i de ni felter.
Hvis man får samlet tre heste i løbet af spillet, vindes Cheyenne Spil.
Når der er vundet tre heste, forbliver de to første tændt, og hver ekstra hest gemmer et Cheyenne Spil.

SPIL 2 (5-10-15-20-25-30 LYKKESPIL)

Flash stopper i et af de tre felter og angiver, hvor mange Superlinjespil du opnår.
Efter flash kan man gamble om antal lykkespil.
Der kan maks. gambles to gange, men gambling afsluttes første gang der tabes.
Under Superlinjespillet gælder det, at symbolerne ikke længere behøver at være på centerlinien for at give gevinst.
Der skal bare være tre ens symboler synlige, ét på hvert hjul, for at opnå gevinst.
Automaten vil automatisk flytte de gevinstgivende symboler ind på centerlinien.

SPIL 3 (5-10-15-20 LYKKESPIL)

Ved start kan man gamble om antal lykkespil.
Der kan maks. gambles to gange, men gambling afsluttes første gang der tabes.
Solene fra hjulene indsættes på deres pladser på spillepladen.
For hver lilla Sol, indsættes 20 i Banken, som har en værdi på 200-1200.
Hver gang en række sole er fyldt ud, vindes den tilhørende gevinst, og rækken nulstilles.

Er banken på maksimum (1200), vil hver lilla sol give 20 kredit i gevinst.

CHEYENNE SPIL (op til 4-5-6 LYKKESPIL)

Ved start kan man gamble om antal lykkespil.

Den første Tipi på centerlinien giver 50.

Den anden Tipipå centerlinien giver 100.

Den tredje Tipi på centerlinien giver Superspil, samt stopper Cheyenne Spil.

SUPERSPIL (5-10-15-20 LYKKESPIL)

Ved start kan man gamble om antal lykkespil.
Der kan maks. gambles to gange, men gambling afsluttes første gang der tabes.
Tipi på centerlinien giver en flashgevinst i de fire felter.

JACKPOTSPIL (20-30-40 LYKKESPIL)

Ved start kan man gamble om antal lykkespil.
Tipi på centerlinien giver en flashgevinst i de fire felter.


Vindes 1200 kredit gives yderligere 3 spins på den tilhørende Super Jackpot.

Dette angives ved en guldmønt på 1200 præmien.

NUDGE

Under nudge kan man flytte hjulene det antal nudge, man har til rådighed i alt (vundne + gemte).
Maks. antal gemte nudge kan ikke overstige 20. Evt. overskydende nudge er tabt.
Det symbolbånd, man ønsker at nudge, vælges ved at klikke med musen på det symbolbånd, man ønsker at flytte.
PIL OP flytter symbolbåndet et step op, PIL NED flytter symbolbåndet et step ned.
Et tryk på AUTONUDGE vil få maskinen til at vælge den bedst mulige gevinst, set i forhold til hvor mange nudge der skal bruges, og hvilken gevinst man vil få. Man kan kun AUTONUDGE fra udgangspunktet.
Når nudge er i gang, kan man eksperimentere med de nudge, man har til rådighed.
Et tryk på START FORFRA, vil altid få maskinen til at vende tilbage til udgangspunktet.
Ved tryk på OK accepteres symbolbåndenes aktuelle position; ubrugte nudge gemmes (maks. 20), og en evt. gevinst gives.

Loading ...