Ofte stillede spørgsmål


(Spillet) Hvad skal jeg gøre, hvis min automat 'fryser' i en spilsession?

Sådan fikser du det

  1. For mobile enheder:
    1. Luk automaten (browseren) ved at klikke på krydset øverst til højre (klik ikke ’Forlad’)
    2. Find derefter din automat igen under Mine spil i Den Gamle Hal
    3. Genindlæs siden for at opdatere spilleautomaten (browseren)

    For PC:
    1. Luk automaten (browseren) ved at klikke på krydset øverst til højre (klik ikke ’Forlad’)
    2. Find derefter din automat igen under Mine spil i Hallen
    3. Tryk F5 siden for at opdatere automaten (browseren)

    Særligt ved Hyggehjørnet-spil / 25-øres automater:
    1. Luk automaten (browseren) ved at klikke på krydset øverst til højre (klik ikke ’Forlad’)
    2. Åbn en ny automat i Hyggehjørnet – Vigtigt: Brug samme browser og samme enhed som før
    3. Der vil nu være ikoner øverst i venstre side af vinduet med de forskellige spil, du har åbne

    VIGTIGT: Tryk IKKE 'Forlad', da du i så fald frigiver maskinen

 

Virker disse tips ikke, beder vi dig kontakte [email protected] – de sidder klar til at hjælpe.

 

Loading ...